Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пипенко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Пипенко І. С. Сутність та особливості елементного складу потенціалу АТП [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - вип. 21. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_21_16 Уточнено елементний склад потенціалу автотранспортного підприємства за системою ознак: залежно від здатності підприємства здійснювати пошук/перерозподіл зусиль використання ресурсів, області їх виникнення та сфери застосування; обгрунтовано сукупність зв'язків між елементами потенціалу, їх сутнісну характеристику для підприємства автомобільного транспорту.
| 2. |
Пипенко І. С. Процес формування потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 61-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_8 На основі поетапно-структурного підходу уточнено процес формування потенціалу підприємства, який, на відміну від існуючих, розкриває порядок і зміст робіт щодо розподілу зусиль використання ресурсів підприємства. Розроблений процес враховує область виникнення, умови доступу та сфери застосування ресурсів підприємства; є основою для прийняття управлінських рішень щодо проектного стану потенціалу підприємства.
| 3. |
Криворучко О. М. Аналіз маркетингових можливостей підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Криворучко, І.С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_11 Розроблено методичні основи аналізу маркетингових можливостей підприємства на підставі обгрунтування основних робіт, змісту, послідовності та спрямованості, а також способів і прийомів їх реалізації. Запропоновані основи передбачають визначення зміни рівня маркетингових можливостей у часі, встановлення впливу структури факторів, що їх формують - відповідності між пропозицією підприємства та вимогами ринкових суб'єктів з урахуванням значущості параметрів взаємодії до та після їх узгодження. Це дозволяє виявити різні причини, що впливають на рівень наявності маркетингових можливостей, покращити процес їх формування та результативного використання.
| 4. |
Криворучко О. М. Визначення параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Криворучко, І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_9 Запропоновано методичний підхід до визначення величини параметрів стратегій використання маркетингових можливостей підприємства, який передбачає встановлення оптимальних значень цих параметрів під час невідповідності пропозиції підприємства вимогам суб'єктів середовища безпосереднього оточення на основі інструментарію математичної теорії ігор. Розроблений підхід забезпечує підприємству одержання максимальної вигоди від взаємодії з кожною групою суб'єктів середовища безпосереднього оточення.
| 5. |
Пипенко І. С. Процес оцінювання потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 23. - С. 111-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_23_12 Розглянуто теоретичні та методичні положення щодо оцінювання потенціалу підприємства. Удосконалено процес оцінювання потенціалу підприємства, обгрунтування змісту його етапів, а також розробка блок-схеми реалізації цього процесу, враховуючи здатність підприємства до пошуку зусиль використання ресурсів. Запропонований процес оцінювання потенціалу підприємства, на відміну від існуючих, грунтується на області перерозподілу наявних ресурсів і зусиль, пошуку прихованих ресурсів і зусиль шляхом їх перетворення та (або) внаслідок саморозвитку. Цей процес дозволяє врахувати область виникнення та умови доступу до ресурсів підприємства для їх оптимального групування за сферами діяльності. Реалізація такого процесу надає можливість виявити відповідність фактичних величин складових елементів потенціалу підприємства встановленим цілям діяльності, а також підвищувати обгрунтованість управлінських рішень з поліпшення використання сукупного потенціалу підприємства.
| 6. |
Пипенко І. С. Процес формування потенціалу розвитку підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 24. - С. 65-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_24_7 Розглянуто теоретичні положення щодо формування потенціалу розвитку підприємства. Основна мета статті - удосконалення процесу формування потенціалу розвитку підприємства, обгрунтування змісту його етапів, а також розробка блок-схеми реалізації цього процесу. Запропонований процес формування потенціалу розвитку підприємства передбачає визначення порядку переходу від поточного до бажаного (проектного) стану потенціалу розвитку підприємства та, на відміну від існуючих, враховує здатність підприємства здійснювати перерозподіл наявних ресурсів і зусиль чи пошук прихованих ресурсів і зусиль шляхом перетворення та (або) внаслідок саморозвитку. Розроблений процес дозволяє здійснити прогнозування змін рівня використання потенціалу розвитку підприємства на обраний період часу. Реалізація такого процесу надає можливість наростити існуючий потенціал, оцінити рівень синергічної взаємодії між елементами проектного потенціалу розвитку та створити новий тип потенціалу підприємства.
| 7. |
Пипенко І. С. Формування системи показників оцінювання потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 25. - С. 99-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_25_10 Розглянуто теоретичні положення щодо формування системи показників оцінювання потенціалу підприємства. Основна мета статті - обгрунтування складу системи показників оцінювання потенціалу підприємства залежно від здатності підприємства до оптимального ресурсного наповнення елементів потенціалу, згрупованих залежно від області виникнення, умов доступу та сфери застосування ресурсів підприємства. Підгрунтям систематизації показників оцінювання виступають п'ять сфер використання ресурсів підприємства (персонал, фінанси, виробництво, маркетинг, науково-дослідні та дослідно-конструкторські розробки); одиничні показники обгрунтовуються з урахуванням особливостей цих сфер. Сформована система показників дозволяє встановити фактичну величину сукупного потенціалу підприємства, а також кожного з його структурних елементів, тобто вивести їх оцінку як результат процесу оцінювання потенціалу підприємства.
| 8. |
Пипенко І. С. Потенціал підприємства як об’єкт управління [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2015. - Вип. 26. - С. 89-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2015_26_9
| 9. |
Пипенко І. С. Система управління потенціалом підприємства [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 27. - С. 15-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_27_4 Розглянуто теоретичні положення щодо встановлення суб'єкта під час управління потенціалом підприємства. Основна мета статті - обгрунтування складу системи управління потенціалом підприємства згідно з конструктивно-кібернетичним підходом. Розроблено систему управління потенціалом підприємства на підставі виділення цілеспрямованого контура, що організований у цикли: розширений та елементарні, в рамках яких відокремлені вирішальні, перетворювальні та інформаційно-контрольні блоки. Запропонована система управління містить обгрунтований склад управлінських робіт, необхідних для створення, реалізації та використання потенціалу підприємства. Сформована система управління має цільовий циклічний характер, дозволяє своєчасно адаптуватися до змін стану потенціалу підприємства, рівня використання кожного складового елемента, оперативно застосовувати одержану інформацію в керуючій підсистемі.
| 10. |
Мельник Ю. Б. Запровадження педагогічної логістики у вищій школі [Електронний ресурс] / Ю. Б. Мельник, І. С. Пипенко // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2017_1_20
| 11. |
Пипенко І. С. Системний підхід до класифікації системи критеріїв криптовалют [Електронний ресурс] / І. С. Пипенко, Ю. Б. Мельник // International journal of education and science. - 2020. - Vol. 3, No. 1. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2020_3_1_5
|
|
|